Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Food Diary Day #4

 Γεια σας κορίτσια!! 4η μέρα σήμερα και είμαι πολύ ενθουσιασμένη νομίζω μέχρι τώρα τα πάω καλά!
Πείτε μου ιδέες για υγιεινό βραδινό γιατί πέρα από σαλάτα και ντάκο δεν ξέρω τι άλλο να τρώω το βράδυ.

ΠΡΩΙΝΌ: Ένα κομμάτι σπανακόπιτα που έκανε η γιαγιά μου (το ξέρω, έχω την καλύτερη γιαγιά ever!)
To ζέστανα στην τοστιέρα βέβαια γιατί ήταν απ το βράδυ αλλά φάνηκα δυνατή και δεν έφαγα.
Το κλασσικό μου τσαγάκι και τίποτα άλλο. Δε μπορώ να τρώω πολύ το πρωί.

 ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΌ: Μακαρόνια με κιμά. Δεν έβαλα πολλά γιατί προσπαθώ να μετριάσω λίγο τους υδατάνθρακες. Λίγο κιμά και τυράκι.




ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΌ: Μαζί με Vampire Diaries πάνε pop corn. Αυτό είναι ιεροτελεστία για μένα. Προσπάθησα να κάνω την πιο υγιεινή version μόνο με λάδι και λιγότερη ποσότητα. (Υπάρχουν άπειρες φωτογραφίες με τα τεράστια μπολ από ποπ κορν που τρώω κάθε φορά που βλέπω Vampire Diaries Pretty Little Liars ή Walking Dead)


ΒΡΑΔΙΝΌ: Ξέχασα τελείως να βγάλω φωτογραφία αλλά έφαγα μια σαλάτα (αγγούρι, ντομάτα, καρότο, φέτα, ελιές και μισή κουταλιά του γλυκού μαγιονέζα.)

Επίσης μόλις μου έφεραν μια Lacta cream n' oreo! θα την αφήσω για αύριο! Θα φανώ δυνατή κορίτσια!!! :P

Λοιπόν σας αφήνω! Πείτε μου και σεις τις συνήθειές σας και υγιεινά γεύματα για το βράδυ. Επίσης πείτε μου πότε είναι καλύτερο να φας ένα γλυκό. Πριν η μετά το μεσημεριανό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!