Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Nail of the day -leopard-



Γεια σας κορίτσια μου! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το blog  τελικά. Αν και στην αρχή με 
δυσκόλευε πολύ να το χηριστώ τα πάω όλο και καλύτερα! :) θα θελα να χε και φατσάκια :Ρ αλλά δεν πειράζει. 

Λοιπόν χτες, είδα κατα τύχη ένα άρθρο απ το glamourmagazine.gr που πολύ μ ενθουσίασε. Ήταν ένα tutorial για leopard print νύχια. Βέβαια το ήξερα απο ποιό παλιά αλλά νόμιζα πως ήταν πολύ δύσκολο για να το επιχειρήσω. Χτες βράδυ λοιπόν το δοκίμασα και είναι αρκετά εύκολο. Για πρώτη φορά νομίζω τα πήγα καλά. Κάτω σας έχω το άρθρο απ το glamour και φωτογραφίες απ την δική μου προσπάθεια. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τα ίδια χρώματα (απλά δεν είχα άσπρο). 
Επίσης συγχωρήστε τα ξερά πετσάκια. Μόλις έπλυνα τα πιάτα.










Αυτό είναι το βίντεο που είδα και εμπνεύστηκα αλλά χρησιμοποίησα δικά μου χρώματα γιατι δεν είχα άσπρο. 

Εσείς θα το δοκιμάζατε; ή το  έχετε δοκιμάσει ήδη; κ αν ναι πως σας φάνηκε;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!