Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

EFFACLAR MAT _ Review



Γεια σας κορίτσια!
 Είμαι πάλι εδώ μ ένα review ( Εντάξει μη σοκάρεστε είπαμε θα ασχολούμαι πιο συχνά με το blog πλέον! )
Το προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω, είναι η ενυδατική κρέμα της LA ROCHE-POSAY
η EFFACLAR MAT. 
Θα ξεκινήσω λέγοντας πως είναι η αγαπημένη μου ενυδατική, ( μετά την effaclar duo φυσικά η οποία με βοήθησε με την ακμή που είχα).

Περιγραφή: Με ιαματικό νερό της La roche-posay. Ενυδατική σμηγματορυθμιστική φροντίδα για ματ αποτέλεσμα. Κατά της λιπαρότητας. Κατά των διεσταλμένων πόρων. Δοκιμασμένο σε λιπαρό δέρμα. Χωρίς paraben. 
Κατάλληλη για ευαίσθητο δέρμα.

Κοστίζει 15€ περίπου, αλλά θα την βρείτε και πιο οικονομικά σε online φαρμακεία. 

Την εφαρμόζω πρωί και βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ και τον καθαρισμό με το αντίστοιχο gel της ίδιας εταιρίας. Κρατάει το δέρμα ματ και είναι ιδανική κάτω από το μακιγιάζ.

Δεν θα την συνιστούσα αν έχετε μεικτό δέρμα όμως. Κατά την γνώμη μου είναι για κατά κόρων λιπαρά δέρματα. (Κάποιες φορές ακόμα και εγώ νιώθω πως θέλω μια παραπάνω ενυδάτωση και προσθέτω λίγη κρέμα παραπάνω. )

Πείτε μου ποιά είναι η αγαπημένη σας ενυδατική κρέμα κάτω στα σχόλια και θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post. Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη στο blog μου! Au revoir!  

4 σχόλια:

  1. Την έχω δοκιμάσει κι εγώ και μου άρεσε πάρα πολύ.
    Στενοχωρήθηκα που τελείωσε. Μου κρατούσε όντως ματ την επιδερμίδα! :)
    Μέχρι στιγμής αγαπημένη ενυδατική δεν έχω βρει.. Στο ψάξιμο δηλαδή χαχα
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμάζω hydrance optimale απο avene και μ αρεσει το ιδιο να σ πω την αλήθεια! Δεν λεει οτι ειναι για ματ αποτέλεσμα αλλα δεν παρατηρώ παραπάνω λιπαρότητα από την effaclar m. :)

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα ! Πολύ ωραίο το άρθρο ! Και μένα μου άρεσε πολύ h effaclar !! Γενικά επειδή έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, με βοηθάνε πολύ τα προϊόντα της Laroche posay!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω απολυτα ειναι απο τις αγαπημενες μου εταιριες!

      Διαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!