Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Eau Thermale Avene - Hydrance OPTIMALE LEGERE | REVIEW

Γεια σας κορίτσια! Συχνά review από δω και πέρα όπως σας υποσχέθηκα! 
Σήμερα θα μιλήσουμε για την ενυδατική προσώπου,
 Eau Thermale Avene,  Hydrance OPTIMALE LEGERE.
Την συγκεκριμένη κρέμα προσφέρει το inatural.gr για να κάνουμε το review. Αρχικά να σας ενημερώσω ότι το inatural.gr έχει δεκαήμερο εκπτώσεων (20-30 Απριλίου) έως και -40% στα προϊόντα της Avene, δωρεάν μεταφορικά και κλήρωση! 
Επίσης έχουν προσφορές σε διαφορετική εταιρία κάθε εβδομάδα.

(Αν έχετε πολύ λιπαρό δέρμα ή ξηρό και δεν θέλετε να δοκιμάσετε την συγκεκριμένη ενυδατική, θα σας πρότεινα τα αντηλιακά προσώπου τα οποία δοκίμασα πέρσι και ενθουσιάστηκα.)

[ Τα Οφέλη της
  • Ενυδατική*: Οι ενυδατικοί παράγοντές της βελτιστοποιούν επίσης τη διείσδυση και τη διάχυση του ιαματικού Νερού της Avène στο δέρμα και ελέγχουν την ανεπαίσθητη απώλεια νερού.
  • Ματ αποτέλεσμα: Οι σμηγματορυθμιστικές κάψουλές της απορροφούν το σμήγμα και χαρίζουν ματ όψη στο δέρμα.
  • Καταπραϋντική: Πλούσια σε ιαματικό Νερό της Avène, καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό, τυλίγει το δέρμα σας με ένα πέπλο απαλότητας.]
hypoallergic non comedogene

Χρήση: Εφαρμόζω την κρέμα σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό πρωί και βράδυ. Έχει λεπτόρρευστη υφή και δεν είναι καθόλου λιπαρή. Νιώθω το δέρμα μου καλά ενυδατωμένο, πράγμα που μερικές φορές νιώθω πως χρειάζομαι λόγω του ότι χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα κατά της λιπαρότητας που κάποιες φορές αφυδατώνουν το δέρμα μου.

Είναι 40ml και κοστίζει γύρω στα 19€ ( 14,85€ με την έκπτωση!! )

Η Hydrance OPTIMALE LEGERE απευθύνετε κυρίως σε κανονικά και μεικτά δέρματα. 
Λόγω του ότι έχω λιπαρό δέρμα δεν είναι ιδανική για βάση στο μακιγιάζ μου. (Την ευχαριστιέμαι όμως το βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ και τον καθαρισμό μου και μου αρέσει πολύ η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου.) Εξάλλου δεν εμφανίζει περαιτέρω λιπαρότητα.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, ρωτήστε με κάτω στα σχόλια ή αφήστε μου μήνυμα,
στο facebook page και μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη στο blog μου! Au revoir! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!