Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

NYC Smooth Skin Bronzing Powder.REVIEW.

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα ένα Mini Review για το bronzer της NYC. 
Αρχικά δεν είναι για σκουρόχρωμες επιδερμίδες. Εγώ που είμαι στα λευκά μου το βάζω με το κιλό. Το καλοκαίρι που μαυρίζω πάρα πολύ,θα είναι απόχρωση για όλο το πρόσωπο να φανταστείτε.
Αν είστε πολύ λευκές θα σας αρέσει αφού δεν πορτοκαλίζει ιδιαίτερα. 
Είναι κυρίως για να ζεστάνεις το πρόσωπο και όχι τόσο για contouring-κοψίματα.

Δυστυχώς υπάρχει μόνο σε μία απόχρωση την 720A Sunny αλλά γενικότερα
είμαι ευχαριστημένη. Σβήνετε ομοιόμορφα και δεν κάνει το εφε ''βρώμικου'' στα μαγουλά σας. 
Κόστιζε 5€ αλλά στην πόλη μου όλα είναι ακριβά οπότε εσείς μπορεί να το βρείτε και στη μισή τιμή. Αυτά. Αν έχετε κάποια απορία ρωτήστε κάτω στα σχόλια!! Au revoir! A! Και πείτε μου τι bronzer χρησιμοποιείτε εσείς;!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!