Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

♛ MAC VIVA GLAM GAGA 2 REVIEW AND SWATCHES!

Γεια σας κορίτσια! Άλλο ένα mac κραγιονάκι για σήμερα. Το συγκεκριμένο αν δεν κάνω λάθος είναι από limited edition. Είναι amplified δηλαδή έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος. Η υφή είναι σχετικά ασυνήθιστη. (Μου θυμίζει σαν να απλώνω ακρυλική μπογιά εμένα προσωπικά) Δεν είναι κρεμώδης ούτε στεγνή.
 Γενικά δεν με ενθουσιάζει το συγκεκριμένο κραγιόν. Το πήρα όταν ήταν της μόδας το εκρού του νεκρού και από τότε το φοράω μόνο για να το αναμείξω με άλλα κραγιόν. Σαν υφή δε μ αρέσει γιατί κάθετε σε όλες τις ατέλειες των χειλιών. Επειδή έχω πολύ λιπαρό δέρμα τα χείλη μου σπάνια σκάνε. Μ αυτό το κραγιόν φαίνεται σαν να είναι σε άθλια κατάσταση τα χείλη μου.

Η απόχρωση είναι σαν consealer με ροζ υποτόνους και φαίνεται σαν να μην έχεις καθόλου χείλη. Δεν θα σας το πρότεινα για κάτι άλλο εκτός από απόκριες. :Ρ 

Πείτε μου γνώμες και τα αγαπημένα σας neutral κραγιόν από MAC. Au revoir!!

1 σχόλιο:

  1. γενικώς αυτές οι αποχρώσεις κραγιόν, είναι πολύ δύσκολες, αλλά δε νομίζω ότι κολακεύουν ιδιάτερα! πρέπει κάποια κοπέλα να είναι πολύ προσεκτική και να έχει βρει την τέλεια απόχρωση για να δείξει ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!