Για να δείτε το βίντεο πατήστε εδώ
Γεια σας κορίτσια! Η φωτογραφία είναι θολή γιατί την τράβηξα από το movie maker. Λοιπόν, αυτό το βίντεο ανυπομονούσαMe να το ανεβάσω γιατί ήθελα πολύ να σας μιλήσω γι αυτά τα υπέροχα κραγιονάκια που απορώ πως στην Αμερική τα πουλάνε για 1-2 δολάρια!
Η ποιότητα είναι καταπληκτική και αν δεν τα πάρω όλα δεν θα ησυχάσω! Πρώτη φορά πορώνομαι τόσο για κραγιόν. Η ποιότητα μπροστά στην τιμή υπερτερεί. Ας αφήσω όμως τον εκθειασμό τους για λίγο και ας δούμε παρακάτω μια εικόνα με το πως γράφουν!
Αν έχετε κάποια απορία μπορείτε να με ρωτήσετε κάτω στα σχόλια.
Το site το οποίο τα αγοράζω είναι αυτό. Au revoir!!

