Γεια σας κορίτσια! Σήμερα επιστρέφω με το καλύτερο τρικ για μαλλιά που έχω εφαρμόσει ποτέ μου.
Γενικά δεν συνήθιζα να πιάνω πάνω τα μαλλιά μου διότι έχω πολλές, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ φύτρες που δεν μπορώ να τιθασεύσω ούτε με λακ.
Μια μέρα λοιπόν όντας αγανακτισμένη λέω <<δε μπορεί, έχω μάθει τα πάντα στο YouTube όλο και κάτι θα υπάρχει. Πως βγαίνουν τόσες και τόσες διάσημες με sleek κότσους που δεν πετάει τρίχα;>>
Αυτό που ανακάλυψα λοιπόν είναι το brow gel!!! Δεν φαντάζεστε πόση διαφορά θα δείτε αν το δοκιμάσετε!
Στις φωτογραφίες βλέπετε το πριν και το μετά χωρίς ίχνος λακ. Και το καλύτερο; Κρατάει άπειρα. Όταν προσπαθούσα να μαζέψω τις τούφες μου με λακ παλιότερα, επειδή έχω λιπαρά μαλλιά και λεπτή τρίχα όσο καλή και να είναι μια λακ μετά από κάποια στιγμή άρχισαν να πετάνε τσουλούφια σαν κεραίες και έπρεπε να κρατάω μαζί μου κάποιο τζελ για να τα ανανεώνω.
Τώρα βουρτσίζω ακόμα και πολύ μικρά τουφάκια και μένουν όπου τα βάλω μέχρι να λουστώ!
Το εφαρμόζω και όταν έχω κάτω τα μαλλιά για πιο περιποιημένο αποτέλεσμα.
Στην αριστερή φωτογραφία είναι χωρίς και στην δεξιά με το τζελ. Ασχέτως ότι έχω πιάσει απαλά μισόκοτσο την φράντζα βλέπετε στο κούτελο πόσο πιο ομοιόμορφα είναι τα μαλλιά.
Αυτά από μένα. Ελπίζω να βοηθήσει αυτό το τρικ πολλές από εσάς που ''βασανίζουν'' οι αναθεματισμένες φύτρες! Φιλιά πολλά au revoir!!!