Eίχα πολύ καιρό να κάνω βίντεο με nail art. Χτες είδα μια φωτογραφία με αυτό το σχέδιο και σκέφτηκα να το κάνω. Ιδού το αποτέλεσμα:
Είναι λίγο χειμωνιάτικο, αλλά ήθελα να δοκιμάσω το βερνίκι. Εσείς φυσικά μπορείτε να το κάνετε με ότι χρώματα θέλετε!
Σμουτς! Au revoir!