Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε; Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω ένα scrub που έφτιαξα μόνη μου μια μέρα που ήθελα να κάνω απολέπιση.
Συχνά κάνω μάσκες προσώπου μόνη μου στο σπίτι, με μέλι ζάχαρη και άλλα τέτοια υλικά. Τις προάλλες σκέφτηκα να κάνω ένα scrub πριν μπω στο μπάνιο και κατέληξα πως η καλύτερη λύση για μένα και η πιο εύκολη είναι baby oil και ζάχαρη η αλάτι.
