Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

DKNY BE DESIRED REVIEW





Hallo κορίτσια μου! 
Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά και ώρα να ασχοληθούμε περισσότερο με τον εαυτό μας.
Κάθε φορά που αλλάζει η εποχή, προσωπικά επιλέγω και διαφορετικό άρωμα, μιας και συνδυάζω πολύ μυρωδιές με περιστάσεις και  αναμνήσεις. Φέτος επέλεξα να δοκιμάσω μια πιο ''χειμωνιάτικη'' version του ''μήλου'' Donna Karan, λόγω του ότι έχω αγαπήσει ιδιαίτερα το be delicious και είναι η ultimate go-to scent για τα καλοκαίρια μου. 

Δεν είναι άλλο, από το Be Desired! Το βρήκα σε Super τιμή στο Venera.gr  και όχι μόνο αυτό, αλλά το βρήκα σε ασυσκεύαστη version , πράγμα που κάνει την τιμή ακόμα πιο Super (€ 34,48).  
Όταν λέω ασυσκεύαστο δεν εννοώ ότι ήρθε πεταμένο σε μία σακούλα. Η εξυπηρέτηση ήταν άριστη,, το πακέτο μου ήρθε μέσα σε 3-4 μέρες και το άρωμα ήταν συσκευασμένο σε δικό τους κουτάκι και  ΠΟΛΎ bubble wrap! Τα αρώματα στο site είναι 100% γνήσια και οι τιμές άκρως ανταγωνιστικές!  

Σαν πρώτη εντύπωση, το άρωμα είναι υπέροχο, έτσι και αλλιώς οτιδήποτε φέρνει σε be delicious to λατρεύω!

Νότες:
Top Notes: Orange Oil, Tart Blackcurrant, Violet Leaves

Heart Notes: Grapefruit, Jasmine Sambac, Turkish Rose
Base Notes: Cedarwood, Amberwood

Από το κατάστημα είμαι υπέρ ευχαριστημένη, με εξυπηρέτηση, αποστολή αλλά και με την τεράστια γκάμα αρωμάτων για γυναικες. Μπορείτε να διαβάσετε και μόνοι σας σχετικά με το κατάστημα ή και να τους στείλετε ένα email με ότι απορίες μπορεί να έχετε. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!