Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Mini Pharmacy Haul

Γεια σας κορίτσια! 
Long time no see! Είχα καιρό να ανεβάσω άρθρο! Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι τόσο fan του γραπτού λόγου. Παρ όλα αυτά, σήμερα ο γλυκός courier μου έφερε το πακετάκι που είχα παραγγείλει από Pharm16.gr  και ήθελα να σας δείξω τι πήρα.
Λίγο πολύ τα παραπάνω προϊόντα αποτελούν το basic skincare μου, μαζί με το bioderma φυσικά.

EFFACLAR K. Ενυδατική κρέμα προσώπου κατά της επανεμφάνισης των ατελειών, για λιπαρές επιδερμίδες. Την συγκεκριμένη, την έχω δοκιμάσει και στο παρελθόν και μου άρεσε πολύ. Αφού κατάφερα να ξεφορτωθώ την ακμή (αλληλούια) ήθελα μια ενυδατική όχι τόσο ισχυρή όσο η effaclar duo, αλλά να συμβάλει στο να μην εμφανιστεί ξανά. Περιέχει 30ml και κοστίζει 11.37€

EFFACLAR cleansing face gel. Το καθαριστικό τζελ από την effaclar δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά λατρεύω τα προϊόντα της LA ROCHE POSAY και μου το πρότεινε και η Αντριάνα, οπότε δεν ήθελα και πολύ κόπο για να το πάρω (και είχε και 33% δωρεάν προϊόν). Είναι 400ml, paraben free, για λιπαρή επιδερμίδα. 12.72€

VICHY DERMABLEND opal 15. Το αγαπημένο μου foundation εδώ και μερικούς μήνες. Έχει full κάλυψη και παρόλο που πολλές κοπέλες λένε πως δεν είναι για λιπαρά δέρματα, εγώ το θεωρώ ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. (Αν έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε, αφήστε σχόλιο ελεύθερα!) Έχω τις δυο πιο σκουρες αποχρώσεις και χρειαζόμουν την πιο ανοιχτή για το χειμώνα. Έχει SPF 35 και κοστίζει 17.60€


Αυτά από μένα! Αν θέλετε να δείτε κι άλλα mini hauls πείτε μου κάτω στα σχόλια και μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το blog μου μέσω GFC. Au revoir!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!