Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Seventeen Body Silk BODY MILK

Hello Hello!
Τι κάνετε; Σήμερα επιστρέφω μ ένα review στην αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα σώματος όλων των εποχών! Είναι από την σειρά Body Silk της seventeen και ονομάζετε Flame. 
 H συγγκριμένη σειρά έχει άλλες 6 μυρωδιές αν δεν κάνω λάθος και είναι όλες μια και μία! Έχω δοκιμάσει την POP και είναι καταπληκτική! Η flame που βλέπετε πάνω έχει πολύ ωραία και αισθησιακή μυρωδιά! Αυτό που με εντυπωσίασε είναι που έχει πάρα πολλά micro glitters και κάνουν το δέρμα να λάμπει πραγματικά!
Διάρκεια  9/10. Δεν μυρίζει και μέχρι την επόμενη μέρα πάνω μου, αλλά πολλές φορές μένει στα ρούχα!
Ενυδάτωση 8/10. Ενυδατώνει όμορφα το δέρμα, αλλά δεν κάνει βαθιά ενυδάτωση. Κατά τη γνώμη μου είναι περισσότερο για εξόδους παρά για καθημερινή χρήση.
Συσκευασία 10/10 Περιέχει 250ml και έχει και αντλία!! Μεγάλο συν η αντλία παιδιά! Πόσες φορές πας να βάλεις ενυδατική και σου γλιστράει το μπουκάλι απ τα χέρια;
Τιμή 10/10. Κοστίζει γύρω στα 5€ αν δεν κάνω λάθος. Καλή ποσότητα καλή ποιότητα ΚΑΙ αντλία; Νομίζω τα αξίζει.
Προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο απ την συγκεκριμένη κρέμα και την αγοράζω χρόνια.
Επίσης είναι τέλειο δώρο για να ανταλλάξεις με τις φίλες σου! Αυτά!

4 σχόλια:

  1. Την έχω κι εγώ σε 2 άλλες μυρωδιές όμως και τη λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τη μυρωδιά αυτής της κρέμας!! Έχω χρόνια να την πάρω και μου την ξαναθύμισες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την χρησιμοποιώ πολλά χρόνια το καλοκαίρι. Εγώ παίρνω την Magic, μου θυμίζει την white musk. Για ενυδάτωση δεν λέει κ πολλά αλλά το άρωμα της είναι φανταστικό. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς κολωνια, μόνο αυτή φτάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!