Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Vampire Academy Movie (blood Sisters) REVIEW




Γεια σας κορίτσια! Δεν έχω κάνει review ταινίας ποτέ αλλά επειδή τα βιβλία του Vampire Academy τα λάτρεψα εκτός από κάτι λεπτομέρειες, ήθελα να δω τι γνώμη έχουν οι φαν των βιβλίων για την ταινία και να σας πω και την δική μου.

Αρχικά να μιλήσω για το σενάριο. 
Τι δεν μου άρεσε; Ότι η ιστορία στο βιβλίο είναι σχετικά σοβαρή ενώ στην ταινία ήταν σαν κοριτσίστικη κωμωδία τύπου ''mean girls''. Το σενάριο; Οι ερμηνείες; Η σκηνοθεσία ή η μουσική επένδυση; Δεν ξέρω τι. 

Επίσης για το cast, 
αν και πίστευα πως δύσκολα θα έβρισκαν Rose, μου άρεσε περισσότερο από την Λίζα. Η Λίζα στο βιβλίο είναι πανέμορφη γλυκιά σαν μοντέλο και κατά τη γνώμη μου η κοπέλα που παίζει τον ρόλο δεν έχει καμία σχέση, για να μην μιλήσω για την ενοχλητική φωνή της (σόρυ αλλά.... ) 
Η Λίζα στο βιβλίο είναι πολύ δυναμική σκληρή και μοιραία κοπέλα με καμπύλες. Καμία σχέση με την κοπέλα στην ταινία. 
Επίσης περίμενα τον Dimitri πολύ χάλια και παραδόξως είναι ο μόνος που μου άρεσε περισσότερο όπως και ο Cristian.  

Γενικά σαν ταινία μπορούσε να είναι τόσο ψηλά όσο το Twilight το οποίο έχει σχετικά κλασσική ιστορία σε σχέση με το Vampire Academy. 
Πείτε μου αν έχετε δεί την ταινία πως σας φάνηκε, αν έχετε διαβάσει το βιβλίο την γνώμη σας και αν θέλετε να κάνω και άλλα reviews ταινιών! Au revoir!!

2 σχόλια:

  1. τα βιβλία μου άρεσαν πολύ για το είδος τους (με χάλασε λίγο στο τέλος αλλά οκ) αλλά την ταινία τη βρήκα τραγική δε νομίζω να δω τις υπόλοιπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα το τέλος μου φάνηκε πολύ πρόχειρο αλλά η ταινία ελεεινή!!!! Η κολλητή μου ήταν ερωτευμένη με τα βιβλία και τους χαρακτήρες και έφαγε κ αυτή τρελή ξενέρα. :/

      Διαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!