Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Marrakesh.gr Hair Products Review!


Γεια σας κορίτσια! Σήμερα έχουμε review για μερικά προϊόντα μαλλιών από το eshop marrakesh.gr
Είναι φυτικά, καλής ποιότητας και με πολύ προσεγμένες και κλασσικές συσκευασίες. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι το έλαιο Κάνναβης που εμπεριέχεται στα προϊόντα τους.

Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ, και την γνώμη μου.
Σαν σύνολο όλα τα προϊόντα μου έδωσαν μια αίσθηση χλιδής σαν να έβγαινα από κομμωτήριο που δεν το έχω παρατηρήσει με άλλα προϊόντα μαλλιών.


Είναι έλαιο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε νωπά ή στεγνά μαλλιά. Περιέχοντας μαροκινό έλαιο αργκάν και κανναβέλαιο, δίνει λάμψη, ενυδατώνει, θρέφει, προστατεύει από τη θερμότητα, μειώνει τον χρόνο στεγνώματος κατά 40% . Μυρίζει αρκετά έντονα αλλά το άρωμα δεν μένει στα μαλλιά. Νομίζω πως μου μυρίζει βανίλια εμένα αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Αν το άρωμα δεν ήταν τόσο έντονο θα μου άρεσε περισσότερο παρ όλα αυτά αυτό είναι προσωπικό γούστο.  Είμαι αρκετά ευχαριστημένη και όπως είπα και πάνω ένιωσα σα να χρησιμοποιώ κάτι επαγγελματικό. ****Χρειάζεστε πολύ λίγη ποσότητα.**
Κοστίζει: 23,00€ /60ml


Μ αυτό το προϊόν μπορείτε να πετύχετε ίσια μαλλιά χωρίς ισιωτική, μέχρι το επόμενο λούσιμο. Επειδή εγώ έχω ολόισια μαλλιά δεν μπορώ να κρίνω. Παρ όλα αυτά όταν το δοκίμασα παρατήρησα πως τα μαλλιά μου δεν φρίζαραν και ένιωθα πιο λείο το μαλλί μου. Θα το δώσω σε μια φίλη μου να το δοκιμάσει και θα σας κάνω update. Δείτε πως να πετύχετε το ίσιωμα βήμα προς βήμα εδώ.
Κοστίζει 23,00€/60ml


 

To smoothing shampoo και conditioner χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με το kaHm solution πoυ είδατε παραπάνω για να βοηθήσει στο ίσιωμα και το φριζάρισμα των μαλλιών. Είναι για όλους τους τύπους μαλλιών και όπως όλα τα προϊόντα του marraskesh.gr φυτικό και cruelty free.

Αυτό που παρατήρησα εγώ είναι ότι βοήθησε στο φριζάρισμα πάρα πολύ και έκανε τα μαλλιά μου πολύ απαλά, αλλά επειδή έχω πολύ λιπαρά μαλλιά παρατήρησα να λαδώνουν λίγο πιο νωρίς. Αυτό δε με πείραξε ιδιαίτερα αφού τα λούζω έτσι κι αλλιώς μέρα παρά μέρα (αν βγω). Αν είναι λίγο ή πολύ λαδωμένα για μένα δεν έχει διαφορά.
Κοστίζει: 16,00€ /236ml



Το original shampoo & conditioner είναι κλασσικά προϊόντα για όλους τους τύπους μαλλιών. Δεν έχω κάτι παραπάνω να σχολιάσω. Μου άρεσε κι αυτό εξίσου, ωστόσο λαδώνουν το ίδιο εύκολα με το smoothing shampoo. Ίσως να φταίει ότι το μαλακτικό τους είναι βαθιάς ενυδάτωσης. Αν έχετε ξηρά μαλλιά ή και κανονικά θα το λατρέψετε νομίζω. 


Αυτά από μένα. Πείτε μου τι θα θέλατε να δοκιμάσετε από τα προϊόντα που είδατε η και γενικά 
από το site. Αu revoir! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!