Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

LOVIE eyeshadow duos REVIEW & SWATCHES!

Γεια σας κορίτσια!! Σήμερα είπα να ξεφύγω από τα mini review για κραγιόν που κάνω συνήθως και να σας δείξω δυο διπλές σκιές από την lovie τις οποίες μου τις έκανε δώρο η βαφτιστήρα μου τα Χριστούγεννα.  

Αρχικά το no112 είναι δύο μαύρες σκιές. Η μία είναι ματτ με ανεπαίσθητο shimmer, (δεν ξέρω πως γίνετε να είναι και τα δύο). Είναι ματτ αρχικά, αλλά μέσα μέσα έχει κάτι κόκους shimmer που δεν φαίνονται πολύ. Δίπλα έχει άλλη μια μαύρη-ανθρακί-γκρί shimmery σκιά ιδανική για ένα smokey. 
Δεν τις έχω δοκιμάσει στα μάτια ακόμη αλλά φαίνονται πολλά υποσχόμενες αν κρίνω από το πως γράφουν στο χέρι. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι έχουν υφή κιμωλίας-ταλκ. Θριματίζονται πάρα πολύ και αυτό το βλέπετε και στην φωτογραφία. 

Tip: κάντε πρώτα το μακιγιάζ ματιών για να μην ρισκάρετε να λερωθείτε. 

Το δεύτερο set το no101 είναι δύο μοβ-λιλά σκιές που ταιριάζουν υπέροχα σε καστανά και πράσινα μάτια. Η απόδοση είναι πολύ καλή, όχι όσο οι μαύρες όπως βλέπετε. Η πιο ανοιχτόχρωμη ίσως είναι η λιγότερο αγαπημένη μου όσο αφορά την απόδοση στα μάτια. 

Αν θα τις αγόραζα; Όχι γιατί έχω ήδη την bh παλέτα που έχει όλες τις πολύχρωμες αποχρώσεις που μπορεί να χρειάζομαι. Αν όμως θέλετε κάτι καλό και οικονομικό σας τις προτείνω ανεπιφύλακτα μιας και η απόδοση είναι πολύ καλύτερη από αυτή της παλέτας μου (με λιγότερο fall out όμως). 

Κοστίζουν από 1,50€ μέχρι και 3,00€ πάνω κάτω ανάλογα που α τις βρείτε  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!