Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

KERASTASE RESISTANCE BAIN DE FORCE shampoo REVIEW



Επειδή είμαι μεγάλη fan της Kerastase,είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα μαλλιών και έχω δοκιμάσει αρκετά από τα σαμπουάν της, κατά καιρούς θα πω για όλα. Σήμερα θα πω την γνώμη μου για το Κerastase Βain De Force.
Τι λέει ότι κάνει:.
  • Βοηθάει τα πολύ εξασθενημένα μαλλιά να γίνουν δυνατά και ανθεκτικά.
  • Επανορθώνει τις σπασμένες άκρες και τα μαλλιά αποκτούν απαλότητα και μοναδική λάμψη.
  • Αναδομεί και δυναμώνει την τρίχα, δίνοντας σώμα στην ύλη της.

Tι είδα εγώ ότι κάνει:
  • Δίνει απίστευτο όγκο στο μαλλί.
  • Κάνει τα μαλλιά απαλά.
  • Μυρίζει ωραία.
  • Κάνει το μαλλί να φαίνεται πιο πυκνό.
  • Είναι για συχνή χρήση-δεν σου ξεραίνει το μαλλί.
  • Κρατάει πολύ καιρό( 2-3 μήνες).

Γενικά είναι ωραίο σαμπουάν άλλα προσωπικά δεν με τρέλανε για το λόγο ότι
δίνει τόσο όγκο στο μαλλί που έκανε πιο κοντό το μαλλί μου αν και έπαιρνα αρκετά κοπλιμέντα από τις φίλες μου όταν λουζόμουν με αυτό.Για κάποιον που θέλει 
όγκο στο μαλλί του πάντως είναι ιδανικό.

Τιμή γύρω στα : 19.50€
source: http://velvetnailz.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!