Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Beauty Uk palettes review + makeup tutorial!

 Γεια σας κορίτσια! Πρόσφατα μου έστειλε η  Beauty Uk μερικά πράγματα για να τα δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου. Διάλεξα δύο παλέτες που μου έκαναν το κλικ και ιδού τα swatches. Kαι οι δύο παλέτες έχουν πάνω κάτω την ίδια ποιότητα. Μην περιμένετε να έχουν διάρκεια χωρίς βάση σε λιπαρά βλέφαρα. Εγώ που χρησιμοποιώ πάντα βάση είμαι πολύ ευχαριστημένη και έχω αρχίσει ήδη να πειραματίζομαι σε tutorials που θα βρείτε στο κανάλι μου.



Την πρώτη παλέτα που θα βρείτε εδώ, λέγετε amazon 2 και  έχουμε έξι σκιές και δύο eyeliner. Οι σκιές γράφουν πολύ καλά εκτός από την λευκή ( τα swatches είναι χωρίς βάση στο χέρι μου) και είναι όλες σατινέ. Τα eyeliners ένα καφέ και ένα μαύρο είναι ωραία αν τα χρησιμοποιήσεις ως βάση σε smokey μακιγιάζ αλλά όχι μόνα τους σαν κλασσικό cat eye. Δεν θα διαρκέσουν και δεν γράφουν τόσο έντονα όσο θα ήθελα σε ένα eyeliner.
Παρ όλα αυτά αν ψάχνετε κάτι οικονομικό σε θερμούς τόνους τώρα για το χειμώνα θα σας αρέσει.
Αυτή την παλέτα που θα βρείτε εδώ, λέγετε masquerade 2 και έχουμε δέκα σκιές. Μερικές ματ και μερικές με λάμψεις μερικές σατινέ. Η πρώτη σειρά δεν γράφει τόσο αλλά η δεύτερη γράφει πολύ καλά για την τιμή της. Έχουμε ένα πολύ όμορφο και πρακτικό μαύρο που το αναζητώ σε κάθε παλέτα. Με βάση έχουν πολύ καλή διάρκεια.

Για τιμές επισκεφτείτε τα links που υπάρχουν παραπάνω.
Αν θα τις αγόραζα; Μπορεί και ναι μπορεί και όχι. Δεν έχω καταλήξει ακόμη. Πάντως είναι δύο απλές  καθημερινές παλέτες που σίγουρα δεν θα πάνε για χαμένες. Έχουν πολύ όμορφα χρώματα. Αν ήταν λίγο εντονότερα θα τις λάτρευα.
Ένα τρικ είναι να βρέξουμε το πινέλο μας και η σκιά θα βγει εντονότερη. Προσέξτε μόνο να κάνετε πολύ καλό σβήσιμο μετά.

http://www.beautyukcosmetics.com

2 σχόλια:

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!