Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Skin Care Routine! oily-acne prone skin

Καλημέρα κορίτσια! Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την καθημερινή ρουτίνα προσώπου μου. Όλα τα παραπάνω προϊόντα τα αγαπώ και θα τα πρότεινα σε φίλη μου. Ξεκινάω με την ενυδάτωση. 

EFFACLAR MAT & EFFACLAR DUO. Είναι από την LA ROCHE_POSAY και είναι δύο μικρά θαυματάκια.  Η ΜAT κρατάει το δέρμα ενυδατωμένο και μακριά από λιπαρότητα το πρωί και η  DUO φροντίζει για την ακμή μου το βράδυ. Κοστίζουν από 10 έως 15 ευρώ ανάλογα από που θα τις πάρετε. Ψάξτε σε online φαρμακεία!

LIERAC HYDRA CHRONO+ : Ανα καιρούς αν κακομεταχεριστώ το πρόσωπό μου (πλυθώ με ότι ναι ναι σαπούνι, δεν βάλω ενυδατική κτλ)  παρουσιάζει ξηρότητα γύρω απ το στόμα. Η συγκεκριμένη κρεμούλα είναι η μοναδική που με βοηθάει. Μέσα σε μια μέρα έχει εξαφανιστεί η ξηρότητα. Το προτείνω εννοείται και σε κοπέλες με ξηρό δέρμα. 

Avene cleanance 30: Το συγκεκριμένο αντηλιακό προσώπου είναι για λιπαρές επιδερμίδες με ακμή και δεν αφήνει καθόλου μα καθόλου λιπαρότητα. Εννοείται πως του χρόνου θα το πάρω σε κανονικό μέγεθος! Ακόμα και κάτω από μακιγιάζ δεν επηρεάζει καθόλου την λιπαρότητα. 
Κρέμα ματιών MARIO BADESCU: Αυτό είναι το μόνο προϊόν που δεν θα ξανα-αγόραζα γιατί το βρίσκω ιδιαίτερα ενυδατικό για τα γούστα μου αλλά όταν νιώθω κουρασμένα τα μάτια μου με βοηθάει να τα ενυδατώσω. Για να μην τρέξει στα μάγουλα κάνω λίγο παραπάνω μασάζ ώστε να απορροφηθεί καλύτερα. 

Apivita green clay: Και για το τέλος η πολυαγαπημένη μου μάσκα αργίλου της apivita που με έχει σώσει αρκετές φορές. Νιώθω ότι βοηθάει πάρα πολύ αυτή και η ενυδατική νυχτός η duo. Βλέπω αισθητή διαφορά ρε παιδάκι μου στην ακμή. Εκεί που το δέρμα μου έχει ξεσπάσει και έχω γεμίσει σπυράκια 2 μάσκες τη βδομάδα και έχει σχεδόν εξαφανιστεί. κοστίζει 2-3 ευρώ ανάλογα που θα τη βρείτε.

Αυτά από μένα. Πείτε μου και σεις προϊόντα που σας έχουν αφήσει ευχαριστημένες! Au revoir!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!