Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Το παραλήρημα της άρρωστης. (γκουχου γκουχου σνιφ)

Ετοιμαστείτε για ένα ακόμη παραλήρημα..
Εδώ και μερικές μέρες λοιπόν είμαι κρυωμένη. Παρέα με τα τσουρεκάκια μου και ένα ποτήρι ζεστή σοκολάτα, θα κάτσω να σας γράψω ότι μου κατέβει στο κεφάλι, μιας και δεν έχω κάτι πιο παραγωγικό να κάνω...

Σούπες έφαγα, χυμούς ήπια..δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω παρά υπομονή. Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια..όλο το χειμώνα κρυωμένη τον περνάω κάθε χρόνο..Τις τελευταίες μέρες που λέτε ξημεροβραδιάζομαι στο laptop βλέποντας GLEE και ποστάρoντας στο καινούριο μου tumblr  (στο οποίο παρεπιπτόντως να πάτε να με ακολουθήσετε ). ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ!!

Και το άλλο το άκυρο; Που κάθε φορά που αρρωσταίνω μου έρχονται όλες οι ιδέες για βίντεο, για ποστ για τα πάντα; Και όταν τελικά νιώσω καλύτερα τα 'χω ξεχάσει όλα..

Και σας ρωτάω....εσείς ΔΕΝ βαριέστε να κρυώνετε κάθε τρεις και λίγο;; Γι αυτή τη μειονότητα γυναικών μιλάω ΑΝ δεν είμαι η μόνη τελικά...

Εντομεταξύ η μύτη μου έχει γίνει όντως ρουντολφένια (αναφορά για όσες θυμούνται και κατάλαβαν τι εννοώ)
Τέλος πάντων...θα περάσει κι αυτό..θα μου πεις υπάρχουν και χειρότερα προβλήματα από ένα απλό κρύωμα..
Ελπίζω να αναρρώσω σύντομα...Σε όσες έλειψα θα με βρείτε στο facebook page και στο  tumblr .

Φιλάκια πολλά au revoir!

4 σχόλια:

  1. περαστηκά όμορφη!!!!όσο για τις ιδέες σημειωνέ τες σε ένα χαρτάκι,και δε θα τις ξεχάσεις ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικούλια κορίτσι!!! Επειδή κι εγώ αρρωσταίνω συνέχεια, όντας και αναιμική, ξεκίνησα τις βιταμίνες και δυνάμωσα λίγο. Τις ιδέες σου όπως λέει και η Χαρά μπορείς να πάρεις ένα ημερολόγιακι και να τις σημειώνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον και γω πρέπει να ξεκινήσω βιταμίνες!
      Καλό απόγευμα ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!