Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Review seventeen Lipsticks.

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα σας έχω ένα μικρό ποστ με μουτζουρίτσες από δύο κραγιόν της seventeen. Είναι από δύο δαφορετικές κατηγορίες-υφές. Η μία είναι η special sheer, με το κοραλί-πορτοκαλί η οποία νομίζω δυστυχώς καταργήθηκε και η άλλη είναι η supreme με το ροζ-φούξια κραγιόν.

Αυτό που μ αρέσει και στα δύο κραγιόν είναι ότι πολλές φορές δεν μπορώ να προσδιορίσω την απόχρωσή τους, γιατί αλλάζει ανάλογα το άτομο, το μακιγιάζ και το φωτισμό. Κάτι που δεν έχω παρατηρήσει σε άλλα κραγιόν που έχω.

Special Sheer 399: Ένα κοραλί-πορτοκαλί κραγιόν το οποίο μια φαίνεται ψυχρό μια ζεστό. Δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Η υφή του είναι σατινέ. Η απόδοση είναι πολύ καλή. Όπως βλέπετε και πάνω στην εικόνα, γράφει με μία περασιά και ας ονομάζετε ''sheer''. Έχει μέτρια διάρκεια αλλά ικανοποιητική. Στην έξοδό σας δηλαδή θα το ανανεώσετε μόνο αν φάτε η πιείτε κάτι, αλλιώς δεν θα φύγει. Είναι από τα αγαπημένα μου.

Supreme 195:   Αυτό το κραγιόν είναι dupe για το impassioned της MAC από ότι μου χουν πει. Έχω τόσο κόλλημα με τις αποχρώσεις της MAC που πάντα πάω και πέφτω σε dupes! :) χαχα. Λοιπόν και αυτό είναι από τα αγαπημένα μου κραγιόν. Είναι η ίδια ακριβώς υφή με το special sheer. Όποια ξέρει ας με διαφωτίσει. Μετονόμασαν τη συλλογή; Τέλος πάντων. Γράφει και αυτό πολύ καλά και μυρίζει κάτι σαν ''κραγιονίλα''. Έτσι μου φαίνεται εμένα δηλαδή. Υφή σατινέ. Η ποσότητα φαίνεται μεγαλύτερη αλλά σ αυτό σας ξεγελάει η συσκευασία. Παρ όλα αυτά διαρκούν αρκετό καιρό. 

Μόνο η ματ σειρά μου έχει ξεφύγει.. και έχω μπανίσει και 2-3 αποχρωσούλες.
 Κοστίζουν γύρω στα 10€ αν  θυμάμαι καλά. Γενικά η seventeen είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες και έχω δοκιμάσει αρκετά από τα προϊόντα τους. Ειδικά τα waterproof μολυβάκια αξίζει να τα δοκιμάσετε!!! Αυτά από μένα. Θα τα πούμε σύντομα σε άλλο post. Au revoir!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!