Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Avene Sunscreen REVIEWS (+tinted cream)

 Γεια σας κορίτσια! Πριν λίγο καιρό μου έστειλε η  Avene Greece αυτά τα αντηλιακά να τα δοκιμάσω. Ήταν άλλο ένα αλλά το βούτηξε η γιαγιά μου. Είναι ένα αντηλιακό tint για ευαίσθητο δέρμα, ένα αντηλιακό για ευαίσθητα δέρματα παιδιών και  ένα  για επιδερμίδες με ακμή. 
 Avene Tinted Cream.
 Ξεκινάμε με το τιντ. Έχει πολύ ελαφριά κάλυψη ότι πρέπει για παραλία. Δεν είναι για λιπαρά δέρματα αλλά για κανονικά και ξηρά. Παρ όλα αυτά εμένα δεν με πείραξε και δεν κάηκα κιόλας. Έχει δείκτη 50. Δεν αφήνει άσπρα σημάδια, ούτε τρίβετε.
Θα το αγόραζα; Όχι γιατί δεν είναι για τον τύπο του δέρματος μου, θα το πρότεινα όμως σε φίλη μου.
Τιμή: 10,50€
 Βρες το εδώ
το έχουν και σε προσφορά με 14,90 να πάρεις άλλο ένα προϊόν δώρο. Δες εδώ.

Avene Lotion/children
Και αυτή σχετικά λιπαρή κρέμα. Δεν έχω πολλά να πω δεν την δοκίμασα σε παιδάκι αλλά την έβαλα και δεν κάηκα.
Οnline δεν το βρίσκω αλλά λογικά θα είναι ίδια τιμή με τα άλλα. ΔΕΝ αφήνει άσπρα σημάδια, ούτε τρίβετε. SPF50

Avene Cleanance
Αυτό όπως θα μαντέψατε είναι το αγαπημένο μου, μιας και το δέρμα μου έχει τάση ακμής. 
Δεν μου έβγαλε λιπαρότητα, απορροφάτε εύκολα και πραγματικά δεν το περίμενα. Αν αγοράσω αντηλιακό προσώπου θα το προτιμήσω. Δεν αφήνει άσπρα σημάδια, δεν τρίβετε και νομίζω βοηθάει στον έλεγχο της λιπαρότητας.. Δηλαδή εγώ έτσι ένιωσα.SPF 30.

Αν θα το αγόραζα; Εννοείται είναι πολύ καλό προϊόν.
Τιμή: 9,90€ εδώ.

Αυτά από εμένα. Αν έχετε απορίες αφήστε τις κάτω στα σχόλια. Au revoir!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!