Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012


Γεια σας κορίτσια! Πως περνάτε τα Χριστούγεννα; Τι σας έφερε ο Αι Βασίλης; Θα ήθελα τόσο πολύ να κάνω Χριστουγεννιάτικα βίντεο, αλλά αυτό το μήνα με πέτυχε η αρρώστια. Γενικά είμαι πολύ κρυουλιάρα. Στην κυριολεξία, περνάω το περισσότερο χειμώνα κρυωμένη. Ούτε Χριστούγεννα δεν βγήκα! Στο θέμα μας όμως.
 Όταν κάνει βρρρρρρρρρρ τόσο δυνατά η αποτριχωτική μου κάθε φορά που κάνω αποτρίχωση και δεν μπορώ να δω βίντεο, μου έρχεται όρεξη να διαβάσω τα τελευταία posts από τα αγαπημένα μου blogs. Μπορεί να είμαι blogger αλλά γενικά δεν διαβάζω πολλά  blogs.. δεν ξέρω γιατί. Ίσως επειδή αγαπώ πολύ περισσότερο το video blogging. Τέλος πάντων. Ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας τα blogs που παρακολουθώ πιο συχνά και αφήστε μου όλες κάτω τα blogs σας  και όσα blog παρακολουθείτε πολύ συχνά να τα δω!

Γενικά τα περισσότερα είναι κυρίως fashion blogs όπως θα ήθελα να μετατρέψω και το δικό μου μετά από λίγο καιρό.Να υπάρχουν δηλαδή swatches και fashion shoots πιο πολύ αλλά δυστυχώς η κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά στην ντουλάπα μου..



Αρχικά μία πανέμορφη κοπέλα η οποία είναι από την Πολωνία και δεν καταλαβαίνω λέξη απ'ο ότι γράφει αλλά λατρεύω τις φωτογραφήσεις της! Μου πρότεινε να την δω μια φίλη μου και από τότε έχω κολλήσει. Χαζεύω ώ
ρες τις φωτογραφίες της στο facebook είναι τόσο καλλιτεχνικές!
το blog της http://madamejulietta.blogspot.gr/

Αυτή η κοπέλα μπορεί να μην σας αρέσει. Δεν έχει την κλασσική ομορφιά και το στυλ της είναι πολύ daring για πολλούς, αλλά εμένα μ αρέσει πάρα πολύ που δεν φοβάται να εκφραστεί και να ντυθεί με το δικό της στυλ. Είναι από την Ιρλανδία και τρελαίνομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις της! Κάνει διάφορα ootds που πολύ μ αρέσουν και προτάσεις για outfits συνήθως, αλλά έχει και μερικά beauty posts. 
το blog της: http://thunderandthreads.blogspot.gr/2012/02/my-everyday-makeup.html


Η πιο διάσημη blogger στην Ασία νομίζω. Δεν θα πω πολλά. πολύ αληθινή και ώρες ώρες λίγο bitch  με τους haters αλλά έχει δίκιο. Κάνει κυρίως beauty product reviews και γράφει και για τη ζωή της, όπως εμπειρίες που είχε, ταξίδια που πήγε κτλ.

το blog της: http://xiaxue.blogspot.gr/

Η πολυαγαπημένη μου Άννι. Αυτό που μου αρέσει στην Άννι, εκτός τις τέλειες φωτογραφήσεις, είναι που αποδεικνύει πως η μόδα δεν έχει ώρια. Είτε είσαι ψηλή-κοντή  λεπτή ή με μερικά κιλάκια παραπάνω, αν ξέρεις να ντυθείς θα είσαι πάντα μοδάτη. Η Άννι δεν έχει αναλογίες μοντέλου όπως εγώ και όπως και οι περισσότερες μεσογειακές γυναίκες. Κι όμως όταν βλέπω τις φωτογραφίες της λέω  wow! Επίσης θαυμάζω πολύ που κάνει τις φωτογραφήσεις της έξω και έχει πολύ όμορφα background κάτι που δεν βλέπω συχνά.
το blog της: http://olini1989.blogspot.gr/

Και για να γράψω αυτό το ποστ παίζει να κάνω με παγωμένο νερό μπάνιο, αλλά χαλάλι σας!
Καλές γιορτές κορίτσια μου! Au revoir!!

ΥΓ. Η ταμπέλα μου ταιριάζει με το thumbnail χιχι!

6 σχόλια:

  1. Aν θελεις γλυκιά μου πέρνα και απο το δικό μου μπλοκ!!!
    www.trelokoritsa.gr
    όντως με καθηλωσαν οι φωτος της πρωτης κοπελας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο post!!
    Περαστικούλια!!
    Και Καλή Χρονιά!!
    Το δικό μου blog είναι αυτό : http://linabeautyinsider.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα ρε Kalli δεν το ειχα δει αυτο!! σευχαριστω πολυ!!
    τι ωραια εκπληξη!!!<3
    και δημοσιευθηκε και στα γενεθλια μου!!!:))))
    thank you sweetheart!!
    Καλη χρονια και χρονια πολλα!!
    το τουτοριαλ το τελευταιο που εκανες ειναι πολυ ωραιο ξεχασα να στο γραψω!!;) πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tipota. Afo0 ontws eisai ap tis agaphmenes mou bloggers :)
      Kalh xronia na exoume!!!
      S euxaristw polu!! prospa9w oso borw na veltiwnomai ka9e fora..
      kisses back!! :D

      Διαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!