Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Kreativ Blogger Award!

Γεια σας κορίτσια! Τις τελευταίες μέρες όλο κάτι βρίσκω να αναρτήσω και χαίρομαι πολύ γι αυτό. Μου φτιάχνει τη διάθεση! Λοιπόν για σήμερα σας έχω ένα βραβειάκι απ την Φωτεινή και το blog της .
Την ευχαριστώ πολύ για την απονομή! Ας ξεκινήσω λοιπόν να σας πω 7 πράγματα για μένα.





    1. Είμαι πολύ ευαίσθητη. Με το παραμικρό κλαίω. Όχι με ταινίες και τέτοια, αλλά αν μου πει κάποιος έστω και για πλάκα κάτι που να μην μ αρέσει θα βάλω τα κλάματα. Όσο και να προσπαθώ να συγκρατηθώ.
    2. Έχω μανία με την καθαριότητα. Όχι τόσο με το σπίτι. Δηλαδή μπορεί να στρώσω το κρεβάτι μου και μεσημέρι, μπορεί να αφήσω το σπίτι χωρίς να καθαρίσω μια δυο μέρες, αλλά όσο αφορά την προσωπική υγιεινή τρελαίνομαι. Όπως όταν κάποιος βγαίνει απ το μπάνιο χωρίς να πλύνει τα χέρια του, πιάνει το σκύλο του και μετά τρώει και άλλα τέτοια σχετικά.
    3. Το πάθος μου είναι το μακιγιάζ! Ονειρεύομαι να είμαι στα bacstage πασαρέλας και να βάφω μοντέλα!
    4. Θα ήθελα όταν μεγαλώσω να γίνω Χιονάτη ή Άριελ. Μερικοί λένε πως είναι πριγκίπισσες της disney. Δεν καταλαβαίνω τι εννοούν.
    5. Το πιο μισητό μου φαγητό είναι οι μπάμιες! Βρωμάνε απ το χίλιο μίλι. Ίουυυ
    6. Ενώ είμαι Ελληνίδα πολλοί με ρωτάνε αν είμαι Κορεάτισα.
    7. Αν είχα μια υπερφυσική δυνατότητα θα ήθελα να μπορώ να τηλεμεταφέρομαι.


      Κάνω tag τις:

      Fashionsugarbubbles
      From An.ni with love
      My burlesque
      Beautywithartemi
      makeupbynatashaV
      Kaijasgreekbeautyblog

3 σχόλια:

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!