Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Φτιάξτε το δικό σας smoothie! (Εύκολα και γρήγορα)

Δεν είμαι και μεγάλη φαν των φρούτων. Μ αρέσουν αλλά τα βαριέμαι. Αφήστε που μετά κολλάνε τα χέρια μου και γενικά βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια. 
Τα φρούτα είναι σημαντικά στην διατροφή μας. Κάνουν το δέρμα μας να λάμπει και μας δίνουν και ενέργεια. Εγώ λοιπόν θα σας δείξω πως να δίνετε φρούτα στον οργανισμό σας χωρίς να ''τα τρώτε'' στην ουσία γιατί πολύ απλά θα τα πίνετε. ;)

Λοιπόν δοσολογίες δεν υπάρχουν. 
Παίρνουμε το mixer για να κάνουμε το φρούτο μας πολτό. 
Μετά κόβουμε τα φρούτα μας σε κομμάτια. Εγώ χρησιμοποίησα σήμερα 1 ροδάκινο, 1 νεκταρίνι και καρπούζι. Πρέπει μέσα στα φρούτα να υπάρχει και ένα φρούτο που να έχει περισσότερη βάση νερού ώστε να μην γίνει πολύ πηκτός ο χυμός σαν φρουτόκρεμα. 
Βάζω τα φρούτα μου στο μίξερ και τα ανακατεύω κανένα λεπτάκι ώστε να μη μείνουν κομματάκια. 
Προσθέτω λίγο γάλα για να δώσει μια πιο smoothie γεύση στο χυμό. Να νιώθω ότι πίνω κάτι πιο γευστικό από χυμό.

Και έτοιμο το σπιτικό σας smoothie! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!