Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Greek Beauty Guru Interview

Γεια σας κορίτσια μου! Σήμερα το ποστ έχει την δεύτερη συνέντευξη! Στις ερωτήσεις απαντάει η  Άν.νι στο blog της... αν θέλετε να δείτε και στις υπόλοιπες απαντήσεις θα πρέπει να επισκεφτείτε το blog της. Καλό απόγευμα σε όλες! Θα βρείτε την Ανατολή στο twitter, youtube και facebook.

Η Συνέντευξη:
Γεια σας κορίτσια!!! Είμαι η An.ni από τις The Girls Next Door , και
αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση!!Μιας και είναι η πρώτη φόρα που επιχειρώ να γράψω κάτι  , αλλά δεν ξέρω τι (!) , αποφάσισα να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις που μας είχε στείλει η Kalli εδώ και λίγο καιρό !!


-ΜΑΚΙΓΙΑΖ-

1.Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με το youtube; 


Στο youtube ξεκίνησα να ανεβάζω βίντεο για πλάκα!!! Χωρίς πολλή σκέψη , μια μέρα που ήμουνα στο σπίτι και δεν είχα τι να κάνω , και αφού είχα περάσει όλο το καλοκαίρι βλέποντας beauty videos, είπα να δείξω κι εγώ ένα να δείξω τον δικό μου τρόπο για το πως να κάνετε μπούκλες με την μασιά !
Μετά συνέχισα  τραβώντας φίλες μου με το ζόρι βίντεο με τα outfits τους και τα δικά μου , αφού η μόδα είναι η μεγάλη μου αγάπη!!
Ώσπου μια μέρα  αποφασίσαμε με την Πε.μη   να κάνουμε ένα μακιγιάζ της Lady Gaga , και έτσι γεννήθηκε η ιδέα των The Girls Next Door!!!!

2.Ποιο είναι το αγαπημένο σου μακιγιάζ για μία βραδινή έξοδο;

Μαύρο eyeliner και κατακόκκινο κραγιόν στα χείλη!!

 3.Το ποιο οικονομικό αγαπημένο σου καλλυντικό;

Είναι σίγουρα οι σκιές της INGLOT που είμαι κατενθουσιασμένη , και κόστιζαν 6 ευρώ η μια!!
{Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο ΕΔΏ}

4.Ποιο είναι το επόμενο καλλυντικό που θέλεις να αγοράσεις;

Θέλουμε εδώ και καιρό να κάνουμε μια παραγγελία απο την Sleek με τις φίλες μου ,για να μοιραστούμε τα μεταφορικά, αλλά όλο το αναβάλουμε!!

5.Ποιο είναι το μεγαλύτερο στιλιστικό σου λάθος και το μεγαλύτερο σου λάθος σε μακιγιάζ.

.....(για την συνέχεια της συνέντευξης επισκεφτείτε το blog της Αν.νις! Πατήστε εδώ)...

ΑΝ ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ GREEK BEAUTY GURU ΚΑΙ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΣ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!