Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Greek Beauty Guru Interview


Γεια σας κορίτσια μου! Στο σημερινό πόστ φιλοξενούμε την Μαρία. Είναι μία από τις greek beauty gurus. Θα την βρούμε στο κανάλι της στο youtube makeupkiss14 στο twitter της @makeupkiss14   αλλά και στο blog της makeupkiss14
Της έστειλα μερικές ερωτήσεις σαν μια μικρή συνέντευξη, τις οποίες επέλεξε να απαντήσει γραπτώς.

-ΜΑΚΙΓΙΑΖ-
1.Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με το youtube;
Απ:Θυμαμαι εβλεπα διαφορες κοπελες που εκαναν βιντεακια με μακιγιαζ και μαλλια και μου αρεσε πολυ ολο αυτο!Ημουν 14,δεν ηξερα σχεδον τιποτα εκεινη την περιοδο σχετικα με το μακιγιαζ αλλα εμαθα πολλα απο τα βιντεακια των αλλων κοριτσιων και ηθελα και εγω να μπω σε ολον αυτον τον κοσμο της ομορφιας,και το εκανα!
2.Ποιο είναι το αγαπημένο σου μακιγιάζ για μία βραδινή έξοδο;
Απ:Συνηθως κανω ενα ωραιο cat-eye με nude κραγιον ή αντι για nude χειλη τωρα το καλοκαιρι μ αρεσει να παιζω και με πιο χρωματιστα κραγιον οπως το εντονο ροζ ή το κοκκινο!
3.Το ποιο οικονομικό αγαπημένο σου καλλυντικό;
Απ:Σιγουρα ενα κραγιον που εχω απο μια εταιρεια την La Femme Beauty που αγορασα απο μια εκθεση ομορφιας!Εκανε 1 ευρω και ειναι ενα κλασσικο κοκκινο,το λατρευω! 
4.Ποιο είναι το επόμενο καλλυντικό που θέλεις να αγοράσεις;
Απ:Ειναι πολλα αυτα που θελω να παρω αυτην την στιγμη απο καλλυντικα,χαχα!Νομιζω ομως πως αυτο που θελω πιο πολυ ειναι καποιο απο τα ρουζ της benefit!Θελω εδω και πολυ καιρο να τα δοκιμασω!
5.Ποιο είναι το μεγαλύτερο στυλιστικό σου λάθος και το μεγαλύτερο σου λάθος σε μακιγιάζ.
Απ:Ειμαι σιγουρη οτι εχω κανει αρκετα στυλιστικα λαθη,κυριως στο παρελθον!Αυτο που μου ερχεται τωρα στο μυαλο και που εχω κανει καποιες φορες ειναι που συνηθιζα να φοραω μπλουζακια που ηταν καπως πιο κοντα και δεν με κολακευαν καθολου!Αλλα ενταξει παντα το στυλ μου ηταν απλο,δηλαδη παντα θα φοραγα ενα τζιν με ενα απλο μπλουζακι και τα σταρακια μου,ποτε δεν εκανα τολμηρες επιλογες που μπορει να φαινονταν γελοιες και λαθος!Παλι καλα :Ρ!Οσον αφορα το μακιγιαζ τωρα,το μεγαλυτερο μου λαθος ειναι σιγουρα μια φορα που παραεβγαλα τα φρυδια μου και ηθελα να τα γεμισω αλλα χρησιμοποιησα μαυρο μολυβι!Τα μαλλια μου ηταν καστανα εκεινη την περιοδο και ετσι φαινοταν χαλια!
-ΔΙΑΦΟΡΑ- 
1.Πες ένα περίεργο στοιχείο του χαρακτήρα σου.
Απ:Τη μια στιγμη ειμαι πολυ εξωστρεφης και μιλαω συνεχεια και την αλλη κλεινομαι στον εαυτο μου και δεν πολυμιλαω!Συνηθως ειμαι κοινωνικη αλλα αν με πιασει η εσωστρεφεια αυτο μπορει να γινει σε λιγα δευτερολεπτα!Ισως ειναι εξαιτιας του ζωδιου μου(ειμαι διδυμος :Ρ) ή λογω της εφηβειας,δεν ξερω!
2.Το μεγαλύτερο σου όνειρο;
Απ:Θα ηθελα παρα πολυ να κανω το μακιγιαζ διασημων,ειτε παρουσιαστων στην τηλεοραση ειτε μοντελων!Θα ηταν πραγματικα μια καταπληκτικη εμπειρια!Ακομα θα το λατρευα αν πηγαινα στην Αμερικη και ιδιαιτερα στο Λος Αντζελες και να κανω τα ψωνια του αιωνα!
3.Αγαπημένη καλοκαιρινή ασχολία;
Απ:Αυτο που λατρευω να κανω το καλοκαιρι ειναι να πηγαινω στη θαλασσα με τις φιλες μου,μετα για φαγητο και το βραδυ να κανουμε βολτες μεχρι αργα!
4.Πες μας λίγα πράγματα για την οικογένειά σου.
Απ:Νομιζω οτι η οικογενεια μου ειναι η κλασσικη ελληνικη οικογενεια!Μαζευεται ολο το σοι στις γιορτες και τρωμε οσο παει!Οταν βγαινουμε εξω οι γονεις μου τσακωνονται με θειους και θειες για το ποιος θα πληρωσει,ναι ακομα και τωρα μεσα στην κριση!Η μητερα μου ειναι nail artist γι αυτο και λατρευει οτιδηποτε εχει σχεση με μανο και νυχια αλλα γενικα με ομορφια ενω ο πατερας μου λατρευει το φαγητο και το ποδοσφαιρο,κλασσικα!Τελος εχω εναν αδερφο μεγαλυτερο κατα 1,5 χρονο που αυτη τη στιγμη ετοιμαζει τα χαρτια του για το εμπορικο ναυτικο!
5.Ποιά είναι η αγαπημένη σου greek beauty guru;
Απ:Απο ελληνιδες beauty gurus παρακολουθω παρα πολλες και για αυτο δενμπορω να διαλεξω μια μονο!!Αυτες ειναι οι τοπ: olini1989,funtabulousTK,KallisMakeuphouse,MyGreekBurlesque,loukiaki89 και BeautyWithArtemi!!
ΑΝ ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ GREEK BEAUTY GURU KAI ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ LINK ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ GREEK BEAUTY GURUS ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΣΤΟ CONTACT ME ΟΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΛΑ ΜΟΥ ΤΑ LINK ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!