Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Top 10 αγαπημένα καλοκαιριού!



Επιτέλους μπήκε το καλοκαιράκι!
Κάθε καλοκαίρι, ανυπομονώ να φορέσω τα αγαπημένα μου 
stand out κομμάτια γιατί είναι εκείνα που μου φτιάχνουν την διάθεση. Μάζεψα λοιπόν δέκα από αυτά και σας τα γράφω σ αυτό το post.



1.
ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ & ΠΑΣΤΕΛ
Τα έντονα χρώματα, είναι εκείνα  που κατέχουν την πρώτη θέση στη λίστα με τα αγαπημένα μου, διότι ποτέ δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με αυτά! Ποιος θα πει όχι σε ένα έντονο φούξια κραγιόν; Ένα 
neon μανικιούρ δεν θα τραβήξει τα βλέμματα; Συγχρόνως τα παστέλ βάζουν  χρώμα στο ντύσιμό σας, χωρίς να σας αγχώνουν αν δεν είστε ακόμα έτοιμες για κάτι πιο έντονο.

     
-το βερνίκι στη Φώτο είναι china glaze: fuchsia fanatic
Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι φέτος τα παστέλ ροζ. Βέβαια και τα minty χρώματα είναι παντοτινή αγάπη. Δεν ξέρω… όλα μ αρέσουν. Επίσης τα παστέλ τα λατρεύω και σίγουρα φέτος το καλοκαίρι θα είναι κολλημένα πάνω μου (είτε σαν βερνίκι είτε σαν φόρεμα κτλ)!

2.MESSY BUNs
Το καλοκαίρι ξέρουμε όλες πόση ζέστη κάνει στην Ελλάδα! Καιρός λοιπόν να υποστηρίξουμε το κλασσικό αλλά συγχρόνως μοντέρνο
messy bun, το οποίο είναι και από τα αγαπημένα μου styling! Είναι εύκολο, γρήγορο, ταιριάζει σε ότι τύπο μαλλιών και αν έχεις, ξεκουράζει τα μαλλιά σου από ψαλίδι πρέσα και πιστολάκι  και με ένα όμορφο λουλούδι η φιογκάκι, γίνετε τόσο σικ που έχω εθιστεί!                 



Το περασμένο καλοκαίρι τα μαλλιά μου δεν ήξεραν άλλο styling!
Στην παραπάνω εικόνα σας δείχνει 7 βήματα για το πώς να το πετύχετε!

3.ΑΡΏΜΑΤΑ
Τρελαίνομαι για ανοιξιάτικα/καλοκαιρινά αρώματα! Μ αρέσουν οι φρέσκες λουλουδένιες μυρωδιές σαν να βγήκα μόλις απ το ντους. Το κακό είναι, πως δεν ταιριάζουν σ όλο το χρόνο. Η Άνοιξη όμως είναι η κατάλληλη εποχή να αξιοποιήσετε το πιο φρέσκο άρωμα που έχετε στο συρτάρι σας!



Γιατί είναι στα αγαπημένα μου; Γιατί για άλλη μια φορά..μου φτιάχνει τη διάθεση και νιώθω ποιο φρέσκια και καθαρή!

4.
 ΜΑΎΡΙΣΜΑ


Μπορεί να σας φαίνετε άσχετο που βρίσκετε στα αγαπημένα μου, αλλά το μαύρισμα είναι  για μένα αυτό που συμπληρώνει το ντύσιμο το καλοκαίρι..είναι σαν ένα είδους αξεσουάρ. Εννοείτε βέβαια πως το μαύρισμα πρέπει να είναι σταδιακό και φυσικό για να είναι όμορφο και ακίνδυνο! φανταστείτε πόσο όμορφο δείχνει ένα λευκό φόρεμα η ένα λευκό σορτσάκι με μαυρισμένο δέρμα!

5.ΨΙΛΟΜΕΣΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΟΥΣΤΕΣ
Τα ψηλόμεσα είναι λατρεία μου! Αν μου έλεγε κάποιος  πριν δύο χρόνια ότι θα φορούσα ψηλόμεσα ρούχα και θα μ άρεσαν και τρελά δεν θα το πίστευα. Έλα όμως που είναι υπέροχα! Κολακεύουν ιδιαίτερα όλους τους σωματότυπους και είναι σχετικά εύκολο να τα συνδυάσεις.. ένα απλό φανελάκι μέσα από μία ψηλόμεση φουστίτσα γίνετε αμέσως στιλ που δύσκολα μπορώ να αποχωριστώ και είναι η πρώτη επιλογή για τις βραδινές εξόδους μου!

























6.
crop tops
Τα λατρεύω… Παρόλο που η κοιλία δεν είναι το αγαπημένο μου σημείο, αγοράζοντας ένα νούμερο μεγαλύτερο το μπλουζάκι πετυχαίνω την αίσθηση του crop top ενώ συγχρόνως καλύπτω την κοιλία μου που θα φανεί μόνο αν σηκώσω  τα χέρια μου.. 


μ αρέσει γιατί είναι αέρινα και δίνουν ένα casual αλλά και προσεγμένο στιλ στο ντύσιμο σας. Πολύ διαφορετικό από ένα απλό μπλουζάκι, ακόμη κι αν είναι απλό και μονόχρωμο, λόγο του κοψίματος του.

7.
ΦΟΡΕΜΑΤΑ.

Αν και δεν έχω πολλά στην ντουλάπα μου, τα ανοιξιάτικα αέρινα φορέματα ήταν κάτι που πάντα έπεφτε το μάτι μου όταν έβλεπα μια κοπέλα να φοράει. Μονόχρωμα/πολύχρωμα/με prints είναι όλα πολύ όμορφα αρκεί να κολακεύουν το σωματότυπό σας. Δίνει στιλ και δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη αφού μ ένα φορεματάκι και το παπουτσάκι σας, έχετε έτοιμο το outfit




8.PRINTS-TEXTURES

Ανά εποχές περνάνε απ τη μόδα διάφορα prints,υφές (lace,tribal,crochet,animal print,floral printstripes,polka dots) και σχέδια που κάνουν τα fashion addicts να γεμίζουν την ντουλάπα τους με αυτά. Μ αρέσουν και μένα υπερβολικά, αλλά διστάζω να τα αγοράζω μιας και είναι λιγάκι εκκεντρικά..Αν φύγουν απ τη μόδα, λίγο δύσκολο να τα συνδυάσετε. Όχι και τόσο ασφαλής επιλογή αλλά αν τα τοποθετήσετε έξυπνα στο ντύσιμό σας, όπως μία ζεμπρέ κορδέλα η ένα λεοπάρ φουλάρι, βγαίνουν και ποιο οικονομικά και φοριούνται και αργότερα (κατά τη γνώμη μου). 





9.ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ

Αχ! Μεγάλη αγάπη αυτές οι πλατφόρμες… ποιο παλιά τις σιχαινόμουν..Οι πάνινες δεν μ αρέσουν τόσο αλλά οι δερμάτινες (από δερματίνη φυσικά) και οι καστόρινες είναι λόγος να αποχαιρετήσω για πάντα τις γόβες αν χρειαστεί! 




Είναι τόσο άνετες και τόσο κομψές, αλλά συγχρόνως casual και εκκεντρικές ανάλογα τι θα διαλέξεις και πώς θα τις φορέσεις. Απλά υπέροχες. Αναμφισβήτητα το #1 αγαπημένο μου παπούτσι!


10. ΜΑΓΙΌ

Τελευταίο αγαπημένο, αλλά φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα μου είναι τα μαγιό..Όχι όμως οποιοδήποτε μαγιό αλλά τα λεγόμενα bandeau (μπαντό) τα οποία τα υπεραγαπώ. Υπάρχουν σε υπέροχα χρώματα και σχέδια και θεωρώ ότι κολακεύουν σχεδόν όλα τα σώματα ανάλογα το κόψιμό τους.




Αν μέχρι τώρα δεν είχατε φορέσει δοκιμάστε τα! Αφήστε που δεν θα έχετε πια αυτές τις ενοχλητικές ‘τιράντες’ απ το μαύρισμα. 'Αντε κορίτσια και καλές βουτιές!


Αυτά από μένα! Εσάς πια είναι τα αγαπημένα σας
trends για το καλοκαίρι;

3 σχόλια:

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!