Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

leopard print nails vol2

Γεια σας κορίτσια μου! Ναι! Γι άλλη μια φορά leopard nails! Σας έχω πρήξει τον τελευταίο καιρό αλλά αυτό το σχέδιο, από τότε που το δοκίμασα το έχω λατρέψει! Είναι τόσο εύκολο και συγχρόνως πολύ εντυπωσιακό αφού όσοι το βλέπουν μου κάνουν κοπλιμέντα και με ρωτάνε αν το έκανα μόνη μου. Άλλοι νομίζουν πως είναι αυτοκόλλητο. Κορίτσια δοκιμάστε το! Με τρία απλά βηματάκια είστε έτοιμες!
ΒΉΜΑ 1ο



 Περάστε στα νύχια σας ένα μπεζ χρώμα πολύ κοντά στο χρώμα του δέρματος. Εγώ χρησιμοποίησα το 528 της seventeen super shine.

ΒΉΜΑ 2ο
Κάνουμε το παραπάνω σχέδιο με ένα μαύρο βερνίκι/μανό/όζα και ένα πινελάκι ή με μανό που έχει από μόνο του λεπτό πινέλο. Εγώ χρησιμοποίησα της supreme το μαύρο. Νούμερο νομίζω πως δεν έχει.


 ΒΉΜΑ 3ο
 Κάνουμε βουλίτσες και γεμίζουμε το κενό ανάμεσα στις δύο μαύρες γραμούλες με ένα πιο σκούρο μπεζ-καφέ βερνίκι. Αυτό το πήρα από ένα περιοδικό (δεν νομίζω να αγόραζα τέτοια απόχρωση βασικά.) οπότε δεν ξέρω και το νούμερο.


 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ. ΑΦΉΣΤΕ ΜΟΥ ΣΧΌΛΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ΑΝ ΔΟΚΙΜΆΣΑΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ Ή ΑΝ ΤΟ ΈΧΕΤΕ ΉΔΗ ΔΟΚΙΜΆΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΈΧΕΤΕ ΕΣΕΊΣ ΣΤΑ ΝΎΧΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΛΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ ΚΟΡΊΤΣΙΑ!!





1 σχόλιο:

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!